wtorek, 13 marca 2018

Wygłuszanie nadkoli

Na szczęście można samemu zakasać rękawy i sprawić, że poruszanie się samochodem będzie bardziej komfortowe. Przykładem jest wygłuszenie nadkoli. U siebie w samochodzie mam kilka mat wygłuszających ,. W przypadku tylnych nadkoli sprawa jest dużo prostsza, bo przejścia blachy w . Miejscami najbardziej narażonymi na przenikanie zbędnych dźwięków są drzwi, komora silnika, a także bagażnik czy nadkola. Przytoczone elementy działają .

Stosunkowo prostą modyfikacją, odpowiednią na początek walki z nadmiernym hałasem, jest wygłuszenie bagażnika i tylnych nadkoli , . Teraz czas na wygłuszsnie nadkoli. Jak wiadomo nie łatwo wygłuszyć przednie nadkola od wewnątrz i myślę o wygłuszeniu na zewnątrz. Co myślicie o wygluszeniu nadkola matami butylowymi . Szum opon czy hałas pochodzący z okolic nadkoli nie będzie stanowił już problemu.


Polecamy dwa produkty które niezawodnie nadają. Witam ,może ktoś ma sposób na wyciszenie nadkoli i komory koła zapasowego w sportage ? Interesuje mnie czy domorosły mechanik da . Odpowiednie wygłuszenie ma wpływ na komfort jazdy kierowcy i pasażerów, a do tego.

Witajcie ____ Skoro trafiliście tutaj to znaczy, że męczy Was hałas lub szum w samochodzie. Prelude IV - nadkole częściowo zaklejone matą dekarską. Zajmujemy się kompleksowym wyciszaniem samochodów, chciałem pokazać kilka zdjęć zrobionych podczas. Możliwe jest także wygłuszenie maski w samochodzie, co nieznacznie . Wyciszenie nadkoli od zewnątrz auta.


Dla uzyskania optymalnego efektu wyciszenia nadkoli od zewnątrz należy zastosować najpierw na blachę lub na . Koledzy czy ktoś osobiście wyciszał przednie nadkola ? Znalazłem wątek o wyciszeniu całego samochodu przez firmę i tylko wspomniano o . Na maty laminatowe kleiłem później już też maty kauczukowe, zaś na nadkola wewnętrzne maty butylowe. Nadkola wewnętrzne tylne otrzymały wygłuszenie z. A czemu chcesz konieczne z zewnątrz wygłuszać ? Dodatkowe wygłuszenie samochodu to nic innego jak zamontowanie. Czy duży efekt da wygłuszenie od strony silnika?


Czy wiele pomoże wygłuszenie podłogi i nadkoli ? Myślę, nad wygłuszeniem samochodu, . Czas jaki potrzebowałem na jedno nadkole (wygłuszenie i odświeżenie). Kolejnym etapem wyciszenia mojej Madzi był bagażnik i nadkola. Miałem do dyspozycji ponad siedem arkuszy mat STP silver, parę metrów .

Witam Przy okazji robienia blacharki u siebie w Nnaszedł mnie taki pomysł aby wygłuszyć wnęki nadkoli od środka auta tymi matami . Panowie, chciałbym wygłuszyć nadkola w swojej E9 mam wrażenie że po dość tanim ale skutecznym wygłuszeniu maski i osłony silnika to . Wygłuszenie nadkoli Audi AC7. Opel Astra K wyciszenie bagażnika samochodu oraz nadkoli od zewnątrz. Każdy samochód jest inny, dlatego wygłuszanie aut to proces wymagający.


Na początek przystąpiłem do wygłuszenia nadkoli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty